Login: Password:
Zaboravili ste password...
Registrirajte se...
 
Pravično bi bilo da je plaća u HEP-u od 1.1.2024. veća:
0%
15%
30%
45%
60%
Rezultati | Arhiva
 
Komentari, pitanja, sugestije      Niste logirani!
 
 
    Komentari
    PoslaoPoruke
    uzi
    11/17/2010
    lidija@gmail.com
    HEP je u ogromnoj dobiti aradnicima se i dalje ne isplaćuje zarađena satnica nego satnica prve smjene ,a da ne govorim o stolicama i osnovnoj opremi ,ljudi sjede na klupama a u upravi mramor.Pa hoće li više netko stati njima za vrat ili će nas i dalje omalovažavati i biti bahati.Pa oni su naš servis a ne mi njihov. Pozdrav svim hepovcima u smjeni
    Denis
    11/11/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Postoji nekoliko stvari koje ne prolaze bez zanimanja i sudjelovanja TEHNOS-a, i za koje oni na vrhu naše kompanije znaju da nas ne smiju potcijenjivati i mimo nas na loš način progurati:
    - Sudjelovanje HEP-ovih stručnjaka u radu na pripremi i izgradnji EE objekata,
    - Usklađenje s 3. paketom energetskih Zakona,
    - HEP-ovi stanovi,
    - Kolektivni ugovor,
    - Transparentnost poslodavaca i informiranje sindikata, ... i još barem pet manje važnih tema.

    Jedna nova tema, vrlo teška i nama bolna, koju ćemo ubrzo otvoriti je: organizacija smjenskog rada i broj ljudi, jer su nas vremenom smanjili na mjeru za koju ni sami nisu svjesni koliko će im se obiti o glavu.

    Na žalost, stvari se tako munjevitom brzinom događaju, i pojavljuju se stalno nove teme, da mi nismo u stanju svakom se pozabaviti na pravi način, svakodnevno dosađivati i gurati naše inicijative. Iz istih razloga ne stižemo na pravi način i detaljno informirati naše članove.
    No mi smo tu, sveprisutni, i u svakoj temi s prstom na okidaču.
    Što se tiče teme 3. paketa energetskih zakona, restrukturiranja i privatizacije, čini mi se da se netko malo preračunao i želio progurati "ispod žita" neke svoje ideje. Kako je priča izašla uz veliku buku u javnost, ona zapravo tek sada i počinje. Moje osobno mišljenje za sada ću zadržati za sebe. Reći ću samo da je to sve malo prenapuhano, ali s druge strane je dobro da je tako. Uglavnom, mislim da do daljnjeg nema razloga razmišljati o crnim scenarijima.
    strojar4
    11/8/2010
    strojar4@hotmail.com
    Poštovani Što Naš sindikat misli o članku iz današnjeg Večernjaka o privatizaciji HEP-a ? Zašto to saznajemo iz novina ,kad gsp. Čorak sudjeluje u toj studiji ? Ispričavam se unaprijed ako sam negdje propustio članak o tome Hvala !
    websenseavoid
    10/29/2010
    websenseavoid@gmail.com
    Poštovani, imate li kakva saznanja priprema li Sektor za upravljanje ljudskim potencijalima povratnu informaciju za djelatnike koji su odgovorili na Poziv za sudjelovanje u radu na pripremi i izgradnji EE objekata? Neovisno o pokretanju investicija na tom području, smatram da svi koji smo poslali prijave zaslužujemo barem nekakav formalan odgovor od povjerenstva koje ih je zaprimilo. Srdačan pozdrav!
    clantehnosa
    10/13/2010
    brijufiju@gmail.com
    Zahvaljujem na brzom i iscrpnom odgovoru!
    Denis
    10/12/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Imamo tu jedan problem, zapravo nekoliko problema.
    1. Nama vrlo često pristižu novi prijedlozi za izmjene i dopune Kolektivnog ugovora. Prijedlog novog Kolektivnog ugovora se utvrđuje prije samog početka pregovora. Kada se jednom krene u pregovore, vrlo je teško, a pomalo i neozbiljno, izlaziti s novim prijedlozima.
    2. Prijedlozi za novi KU imaju u sebi i elemente taktike. Postoji barem 50 odredbi koje su suvisle i mi bi ih rado unijeli u prijedlog. Međutim, svjesni smo da bi ih većina bila odbačena. U pregovorima se moramo koncentrirati na najvažnije teme, i po njima najviše "gristi". Zato bi inflacija tema mogla najvažnije odredbe baciti u drugi plan.
    3. Krizno je vrijeme u Hrvatskoj, i u ovim pregovorima moramo biti čak i skromniji nego inače, a ne se razbacivati hrpom prijedloga.
    4. Odluku o dodacima za znanstveni stupanj donijeli su poslodavci mimo Kolektivnog ugovora. To je već prvi znak netransparentnosti. Zato su sindikati tražili da se taj dio izdvoji iz mase za plaće.

    S obzirom na informacije "sa terena", sadašnja Uprava odlučila je te dodatke ukinuti u potpunosti, dakle, kako došli-tako otišli.
    Konačno, TEHNOS je mišljenja da radnike treba adekvatno nagraditi za njihov rad, po pitanju svih elemenata: stručnosti, zalaganja, radnih uvjeta, i dr.
    Nastavno na rečeno, naš odgovor je negativan, osim ako poslodavac to ne predloži, što do sada nije učinio. No mi bilježimo sve dobre prijedloge (a ovaj je jedan od takvih), koji će danas-sutra sigurno doći na dnevni red.
    clantehnosa
    10/12/2010
    brijufiju@gmail.com
    Poštovani predstavnici TEHNOS-a! Jeste li razmišljali o tome da se novim Kolektivnim ugovorom riješi i dodatak na plaću za radnike koji su magistri znanosti ili doktori znanosti, kao što je to uređeno u Kolektivnom ugovoru za službenike i namještenike u javnim službama te u Kolektivnom ugovoru za državne službenike i namještenike? Mislim da bi to bilo jako korisno te da ne bi bio problem to ispregovarati s upravom. Znam da je trenutno u HEP-u na snazi odluka kojom su definirana ta prava, ali postoje veliki problemi oko provođenja toga te je samo nekoliko radnika HEP-a koji su magistri znanosti ili doktori znanosti uspjeli ostvariti te dodatke. Kada bi isto bilo dio Kolektivnog ugovora, sve bi bilo jasnije i lakše provedivo u praksi. Samo da podsjetim, tom odlukom je uređeno da magistri znanosti imaju pravo na 10%, a doktori znanosti na 20% dodatka na plaću.
    Denis
    10/7/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    To što naglašavate TEHNOS je uvrstio u prijedlog novog Kolektivnog ugovora, a ostali sindikati podržali.
    Poseban naglasak u svakim pregovorima dajemo na otežane uvjete rada, a zbog raznih razloga oni na kraju ne budu uvršteni. TEHNOS-ovi pregovarači smatraju da je ta činjenica već prerasla u bezobrazluk, i otežani uvjeti rada sigurno će biti najvažniji uvjet da bismo mi potpisali Kolektivni ugovor.
    Poslovni proces koji se odvija u HEP-u takvog je karaktera, da institut vrednovanja otežanih uvjeta rada MORA postojati!!!
    zeljkof
    9/23/2010
    kera@net.hr
    moje pitanje ili prijedlog tiče se godišnjeg odmora. kolektivni ugovor u HEPu sadrži maksimum od 30 dana g.o. tog maksimuma više nema u ZORu pa bi trebalo u pregovorima o kolektivnom ugovoru pokrenuti to pitanje te izbrisati maksimum iz njega. tu je i članak 39.stavak 3.zbog kojeg mislim da su oštećeni radnici u smjenskom ciklusu a i u održavanju.postoji li podrobnije objašnjenje otežanih uvjeta rada o kojima govori taj članak ZORa?
    Denis
    6/26/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Po meni, treba riješiti (zaustaviti) tri ključna problema:
    1. preveliki utjecaj politike
    2. korupcija
    3. sve više raširenu mrežu dobrostojećih menađera, šefova, pa čak i nekih radnika.

    Dakle, treba nastojati dobiti kvalitetne ljude na upravljačkim pozicijama. Dok god se na tim mjestima nalaze politički, rodbinski, kumski i prijateljski "podobni", ne možemo očekivati dobro upravljane poduzećem, a tu se naravno ubraja i održavanje.
    Problema ima još, ali ova tri su najvažnija.

    Naravno da si niti jedan radnik, pa tako ni sindikat, ne može davati za pravo odlučivanja, jer to je zadatak direktora i vlasnika. No mislim da TEHNOS ima jednu dobro razrađenu strategiju kojom može utjecati na uvođenje reda u mnogim segmentima života naše tvrtke.
    No za to je potrebna velika količina rada i ustrajnosti. I tu dolazimo do našeg problema, koji je rješiv, što ne znači da će biti i riješen.
    strojar4
    6/18/2010
    strojar4@hotmail.com
    Čitam onaj članak na HOT NEWS od 17.06. i vidim da je u svim pogonima skoro isto. Nitko ništa ne održava,sve što se prijavi kao i da se ne prijavi(na kvarove mislim). Katastrofa,a onda kad nešto ne valja svi su krivi samo ne održavanje. Pitanje je trenutka kad netko bude nastradao a tada bude kasno,na žalost. To sve ništa nije čudno kad pogledaš situaciju u zemlji.
    operater
    6/3/2010
    esad.redza@inet.hr
    ODGOVOR-strojaru 4 Odabir središnjice sigurno nije u potpunosti dobro rješenje za nas,ali na žalost takva je naša ukupna sindikalna scena.To ne znači da će se u budučnosti silom ovih sada promjena u zakonima o radu stvoriti ili barem isfiltrirati najprije ljudi ,a onda i središnjice koje mogu dati punu zaštitu radnika.Inače za naš rad i za naše pregovore smo odgovorni sami i središnjice u tome puno ne utječu i nije važno što mi pripadamo Matici ,a recimo HES spada NHS-a.Niti Sever niti Ribić ne pregovaraju u naše ime.Slažem se da bi bilo bolje da iste te središnjice rade bolje i da njihovi članovi participiraju po djelatnostima ,ali tome kod nas još uvijek nije tako.Naša je zadaća više se baviti svojim radom i biti svakog dana sve transparentniji prema svojim članovima ,a tome doprinose i ovakvi upiti kao tvoji.Bez komunikacije i bez zajedničkog komuniciranja nema jakog sindikata.Mi nismo brojčano po članstvu jači od druga dva naša sindikata izuzev EKN-a u kojem je oko 200 naših radnika ,ali se trudimo raditi što je bolje moguće u zaštiti naših članova.Na prvom mjestu je uvijek transparentnost od troškova pa do informacije o našem radu.Čekam tvoj mail i pitanja i sugestije.Pozdrav TEHNOS.
    strojar4
    6/2/2010
    strojar4@hotmail.com
    Ali niti to sve me neče smetati ako se izborite za sve nas,ali kako čujem po svemu sudeći ostajemo bez cca.2.000,00kn mjesečno +božičnica,regres(?),dar za djecu itd.Nadam se da je sindikat spreman na ŠTRAJK i organiziranje istog,jer ako se to ne napravi onda nam trebaju uzeti SVE i fino da radimo za kikiriki ak se smiluju i daju nam i to !
    strojar4
    6/2/2010
    strojar4@hotmail.com
    OPERATER... moje primjedbe na rad podružnice češ dobiti kroz par dana ma mail... sad..pogledao sam u kojoj smo središnjici i nikako mi nije jasno zašto smo u toj središnjici ? Iz tog razloga što je to središnjica večinom sastavljena od korisnika proračuna ,a koliko znam HEP nije korisnik proračuna kao takav.Zašto bi se Ribić borio za NAŠA prava? prava radnika u smjeni,kad je sam iznio tezu da ako "ONI" ne mogu dobiti regres i sve ostalo ,zašto bi I DRUGI DOBILI ? Kako je Tonogalo rekao "ako meni crkne krava pa nek crkne i susjedu". Mislim da središnjica metalaca bi bila bolji izbor iz jednostavnog razloga što je to donekle naša struka ,a ova središnjica nema veze s našom strukom kad pogledamo da su tamo:med. sestre,policija,EX banke,zaštitari,pravosudna policija,učitelji itd.. Jednostavno mi nije jasno,oni SVI su korisnici proračuna osim NAS !
    operater
    5/30/2010
    esad.redza@inet.hr
    ODGOVOR "strojaru4" Prvo, hvala za pohvalu moje retorike.Drugo, tvoj sindikalni povjerenik ima svoje ime i prezime i molim te da primjedbe na njegov rad i rad podružnice obrazložiš na moj mail,a ja ću ga proslijediti na glavni odbor. Treće ,drago mi je da ova naša stranica polako dobiva puni smisao postojanja jer bez informiranosti nema pravog rada.Četvrto ,slažem se da je dužnost povjerenika da pravovremeno daje obavijesti o radu sindikata,ali to nije dovoljno za kvalitetu rada.Punu kvalitetu ćemo postiči zajedničkim angažmanom i neprestanim propitivanjem na koje svaki član ima pravo i na neki način obvezu.Za početak se propitaj kod svog povjerenika kada su Vaši redovni izbori za predsjednika podružnice i njegov odbor.
    strojar4
    5/30/2010
    strojar4@hotmail.com
    OPERATER ... ne znam jesi li i ti u predsjedništvu sindikata,ali ako jesi onda ti skidam kapu.Zašto? Ako samo mali dio svoje retorike i agresivnosti pokazuješ i na pregovorima s poslodavcem onda sam bez rijeći i sretan sam što si i TI dio toga. Sad odgovor.. Moj sindikalni povjerenik NIKAD nije napisao ili rekao nešto ako ga nisi vukao za rukav i izvlačio na slamku da nešto kaže,osim ako to nije došlo faksom iz središnjice . Zato ne vidim ZAŠTO moram ja ili bilo tko drugi uopće pitati. To bi on sam morao raditi a ne ići od toplica do toplica na nekakve sindikalne "samite". Molim da se nitko ne uvrijedi ,ali neke stvari POVJERENIK MORA SAM OBAVLJATI ,a to je izvješčivati članstvo TEHNOSA !
    operater
    5/30/2010
    esad.redza@inet.hr
    ODGOVOR Poštovanom "strojaru4" Nije uredu da kao član TEHNOSA ,ako to jesi nisi informiran o tome u kojoj smo mi središnjici.Tu informaciju trebao bi ti dati tvoj povjerenik. Inače povjerenikova je zadaća obavještavati o svim informacijama vezanim za rad sindikata.Ako tomu nije tako tvoja je zadaća kao člana o tome obavjestiti odbor TEHNOSA i njegove članove čije mail adrese i telefone imaš na ovim stranicama. Po zakonskoj inerciji svi sindikati spadaju nekoj središnjici ,pa tako i mi. Mi jesmo u Matici sindikata i to po svom odabiru ,u tom kako ti kažeš učiteljskom sindikatu ne djeluju samo učitelji več tu postoji i gospodarski dio koji činimo i mi.O tome koliko je dobar naš odabir središnjice dalo bi se raspravljati ,ali kako sve naše tri važnije središnjice ne djeluju na način koji bi zadovoljio radništvo i njihove probleme tako mislimo da ovakav odabir za sada nije loš ,a drugi odabir ne čini neku veliku razliku ni u plus ,a ni u minus.Bitnije stvari za tebe pa tako i za sve radnike Hep-a se dogovaraju sada na kolektivnom pregovaranju koje ne zavisi od središnjica več od nas samih.Našom dobrom organizacijom koja uvijek može i mora biti bolja moramo se boriti za svoja prava ,a u to si direktno uključen i ti i svako onaj tko želi doprinjeti tom boljitku. TEHNOS
    strojar4
    5/29/2010
    strojar4@hotmail.com
    U kojoj smo mi sindikalnoj središnjici? Ako je istina ono što sam čuo da smo u nekakvoj učiteljskoj središnjici koju nisu primili niti u GSV(ili kako se već zove to),onda mi ništa više nije jasno. Zar ne bi trebali biti u nekoj vezanoj za naš posao (EKN) ili bar nekoj jačoj središnjici ? Hvala !
    Denis
    3/26/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Odgovor Mirku:
    Tema troškova prijevoza meni osobno je vrlo gnjusna i potpuno sporedna s obzirom kakvih sve nepravednosti u HEP-u ima. Ali radnici jednostavno ne daju mira, i svako malo se netko buni, ali nitko da predloži suvislo rješenje.
    Prijedlog od max. 1.500 kuna je već izbrisan, tako da se nemate zbog čega brinuti.
    Inače, interesantno je to kako svi znaju da netko negdje vara, a kad se pita za ime i prezime onda je odjednom tajac ili se čeka da netko drugi nešto poduzme. A stvar je vrlo jednostavna, ime i prezime na sunce, povjerenika pod ruku, i trk kod poslodavca.

    A sad, Mirko, kad ste već tako ljubazni bili, evo jedno pitanje za Vas: Hoćete li se javiti i kada se o nekom drugom bude radilo, ili samo kad se Vas tiče?

    Mislim da niti predsjednik Vaše podružnice niti TEHNOS nisu zaslužili prozivanje, što ćemo vrlo brzo dokazati. Vidjet ćemo kakav će Vaš doprinos u tome biti. Ovakvim oportunističkim stavom ne pomažete već odmažete.
    Denis
    3/26/2010
    tehnos-predsjednik@hep.hr
    Odgovor hepovcu:
    U pravu ste da u pregovorima sa strane sindikata sudjeluje samo jedan pregovarački odbor.
    Više puta smo naglasili kako je TEHNOS taj koji želi vidjeti sve sindikate za istim stolom, pa pitanje zašto nije tako morat ćete uputiti na neku drugu adresu.
    Stranica: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
    Niste logirani!
    Login:
    Password:
    Zaboravili ste password...
    Registrirajte se...

 
 
  Sva prava pridržana A design